Zaznacz stronę

Marketing, sprzedaż i analityka w praktyce – #digitalfest 2019 już 13 listopada w Krakowie!

|

Marketing, sprzedaż i nowe technologie to dziś kluczowe czynniki, które wpływają na rozwój firm – szczególnie w internecie. Jeżeli na co dzień zajmujesz się tworzeniem kampanii marketingowych, sprzedażą, a przede wszystkim analizą wyników i efektywności prowadzonych działań – #digitalfest jest właśnie dla Ciebie!

Druga edycja konferencji #digitalfest – it’s all about digital odbędzie się w środę, 13 listopada, w krakowskim Multikinie. W agendzie wydarzenia nie zabraknie praktycznych wskazówek dla małych i średnich firm, case studies z udanych realizacji oraz wniosków z porażek i projektów, które nie zakończyły się sukcesem. Ponad 25 prelegentów z całej Polski weźmie udział w prezentacjach, debacie oraz kuluarowych rozmowach z uczestnikami. Listę prelegentów znajdziesz na stronie wydarzenia!

Tegoroczna agenda to przede wszystkim tematy, które są kluczowe dla rozwoju biznesu z wykorzystaniem nowych technologii. Wśród poruszanych zagadnień będą te związane z mierzeniem efektów, konfiguracją środowisk analitycznych, nowoczesną sprzedażą i generowaniem leadów, tworzeniem lejków sprzedażowych z wykorzystaniem technologii, łączeniem sprzedaży i marketingu, rolą chatbotów w komunikacji czy tworzeniem strategii opartych o nowe technologie. Poza prelekcjami w agendzie znalazła się również debata, podczas
której paneliści dyskutować będą o roli komunikacji w marketingu i sprzedaży.

Wśród prelegentów znaleźli się m.in. Jan Zając (Sotrender), Mateusz Czech (Brand24), Paweł Gniadkowski (Obido), Andrzej Ogonowski (SMSAPI), Mateusz Muryjas (Analityczny), Katarzyna Leszczyńska-Bohdan (DO OK), Grzegorz Miłkowski (Content House), Magdalena Urbaniak (MaxTractor), Szymon Słowik (Takaoto), Karol Dziedzic (karoldziedzic.pl) Anna
Ledwoń-Blacha (More Bananas), Przemysław Simon Stanisz (NorthStar Consulting), Jacek Bartczak (Casbeg) i inni. #digitalfest to nie tylko wiedza, ale też społeczność i wymiana doświadczeń – dlatego po części konferencyjnej organizatorzy przygotowali after party w klubie Sticky Fingers at Stalowe Magnolie (ul. Szpitalna 6). Start – godzina 20:00. Rozmowom i networkingowi towarzyszyć będzie koncert Oli Nizio i Rafała “Karmela” Muszyńskiego.

Wydarzenie jest darmowe – obowiązuje wcześniejsza rejestracja na stronie internetowej. Więcej informacji znajdziesz na stronie internetowej lub na Facebooku wydarzenia.

Strategicznymi partnerami wydarzenia są: Województwo Małopolskie, Miasto Kraków. Partnerami konferencji są Green Cell i SMSAPI.