Małopolski Festiwal Innowacji

Przy kawie o innowacjach

Przyspieszona transformacja cyfrowa społeczeństwa i jej wpływ na różnice społeczne, zmiany kulturowe i innowacyjność przedsiębiorstw

Data: 20 października 2020 r.

Godzina: 10:00

Moderowanie: Carolina Pietyra

Paneliści: Matylda Czesak, Paweł Zieliński, Hubert Turaj

Podczas warsztatu postaramy się odpowiedzieć na następujące pytania:

  • czego nauczyliśmy się o zdalnym nauczaniu dzieci?
  • czy młodzież została utwierdzona w tym, że nie trzeba wychodzić z domu, by mieć jakościowe życie towarzyskie?
  • czy zdigitalizowane procesy zastępują pracowników?
  • czy proces przyspieszonej transformacji cyfrowej realnie pogłębia różnice społeczne?
  • jak efektywnie wprowadzać nowe modele biznesowe oparte o usługi online?
  • dlaczego w czasie dużego kryzysu decydujemy się na inwestowanie w innowacje bądź wstrzymujemy wszelkie inwestycje?
  • czy jesteśmy w stanie zapewnić pełną etykę projektową w sytuacji presji czasowej jakiej doznajemy w szczytowej fazie epidemii?

Customer Experience, czyli stawianie człowieka w centrum uwagi w biznesie i marketingu w świecie nowoczesnych technologii

Data: 20 października 2020 r.

Godzina: 12:30

Moderowanie: Maciej Sowa

Paneliści: Anna Ledwoń, Urszula Podraza

Customer Experience, to po prostu, a być może aż, budowanie doświadczeń użytkownika bądź klienta na każdym punktu styku z marką. To między innymi mariaż User Experience (użyteczności stron internetowych) z Customer Care, czyli obsługą i opieką nad Klientem. Ale nie można wiązać tego pojęcia tylko i wyłącznie z Internetem i działaniami digital! Połączenie świata online z offline i budowanie doświadczeń, koniecznie pozytywnych, jest kluczowe w obu tych miejscach. Obecna sytuacja pandemiczna przyspieszyła cyfrową transformację, mylnie stawianą na równi z digitalizacją. Jednocześnie technologia wyprzedza biznes. I w tym biegu zapominamy o jednym: o człowieku.

Podczas dyskusji porozmawiamy o klientocentryźmie, etycznym marketingu w erze zmian, cyfrowej transformacji, a przede wszystkim łączeniu tych wszystkich aspektów z człowiekiem. I nie zapominaniu, że po drugiej stronie ekranu mamy nie tylko liczby, zyski, dane czy tabelki w excellu, a przede wszystkim kogoś z krwi i kości, ze swoimi potrzebami, motywacjami i indywidualizmem. O tym w świecie obecnej technologii bardzo prosto zapomnieć.

Kreowanie wizerunku marki – jak zbudować wartość firmy?

Data: 20 października 2020 r.

Godzina: 14:30

Paneliści: Witold Libera, Joanna Schmeltz  

Tworzenie rozpoznawalnej marki kojarzymy tradycyjnie z kosztownymi kampaniami reklamowymi, drogimi celebrytami i jeszcze droższym sponsoringiem sportowym. Konieczne wydają się duże nakłady finansowe i sztaby specjalistów. Sam proces budowania silnego wizerunku zdaje się być skomplikowanym i bardzo złożonym przedsięwzięciem. Czy tak jest rzeczywiście? Czy też stworzenie i rozwijanie silnej marki opiera się na kilku prostych zasadach?

Podczas dyskusji dowiemy się jakie są najważniejsze aspekty kreowania wizerunku. Omówimy praktyczne doświadczenia z pracy nad markami, wskazując na to co naprawdę jest istotne i przynosi efekty. Przekonamy się, że proste rzeczy w zasadniczy sposób wpływają na to, że marki mają wartość dla odbiorców.

Prelegenci

Prelegent Grzegorz Oleksy

Carolina Pietyra

Digital Strategist w Opus B i konsultant Service Design. Od ponad 10 rozwija się w dziedzinach projektowania zorientowanego na ludzi oraz w komunikacji marketingowej. Do 2012 roku Carolina budowała dział digitalowy w agencji reklamowej Opus B, następnie rozwijała polski oddział francuskiej firmy Aktan wyspecjalizowanej w projektowaniu innowacji w metodologii Service Design oraz w procesach transformacyjnych dla dużych organizacji. Od tego roku, Carolina Pietyra wraca do Opus B po to, aby rozwijać nowy produkt z obszarów digital transformation i digital adoption.

Specjalizacja Caroliny to: Service Design, UX Design, Design Strategy i Product Management. Jako inicjatorka projektu na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie „Digital Design”, Carolina wspiera od kilku lat studentów Akademii w rozwijaniu ich kompetencji w projektowaniu w sposób zorientowany na człowieka.

Prelegent Magdalena Petryniak

Matylda Czesak

UX Manager & Service Designer, Global Projects & Consulting Capgemini Polska. Zawodowo związana z projektowaniem procesów i narzędzi digital adoption. Wcześniej, przez 10 lat związana z branżą reklamową, marketingiem internetowym i PR.

Badawczo zainteresowana procesami projektowymi zorientowanymi na człowieka oraz innowacjami w zakresie usług, w szczególności w sektorze energetycznym oraz w sektorze elektromobilności.

prelegent Paweł Zieliński

Paweł Zieliński

Marketing & Communication Officer w ALTEN – globalnej firmie technologicznej, realizującej projekty IT oraz inżynieryjne. Specjalista w dziedzinie marketingu i PR, employer branding, autor, prelegent i organizator konferencji. Posiada ponad 13-letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu najlepszych praktyk w komunikacji. Realizował projekty marketingowe we współpracy z: Google, Abbey Road Studios, Giant, Bayer, Województwo Pomorskie, Miquido.

 Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UJ. Współautor bestsellera marketingowego wydanego przez PWN “E-marketing. Współczesne Trendy. Pakiet Startowy”. Autor artykułów marketingu, PR i wpływie technologii na biznes i nasze życie.

Prelegent Magdalena Petryniak

Hubert Turaj

Współzałożyciel i partner zarządzający EDISONDA, firmy badawczo-projektowej specjalizującej się w projektowaniu produktów cyfrowych, należącej do grupy doradczej Grant Thornton. Od 15 lat zajmuje się projektowaniem, badaniami UX, tworzeniem strategii cyfrowych i śledzeniem, w jaki sposób zmiany produktów i interfejsów wpływają na zmiany zachowań ich użytkowników (jak przystało na psychologa z wykształcenia).

Pracował przy projektach dla organizacji w Norwegii, Francji, UK, Niemczech oraz US dla firm takich, jak ABB, AUTODESK, Boehringer Ingelheim, BZ WBK, EIF, ENEA, ING, IMPEL, ORANGE, RENAULT i ponad 260 innych. Systemy, które projektował służą m. in. do zarządzania uprawą ziemniaków, określaniem cen energii odnawialnej w regionie Skandynawii, zbierania inicjatyw innowacyjnych w banku czy sprawdzania wytrzymałości konstrukcji drapaczy chmur.

Piecze chleb, jest fanem prozy Stanisława Lema, kiszonek i pszczelarstwa.

Prelegent Grzegorz Oleksy

Anna Ledwoń

Co-founder & Creative Director w More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec – głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Były trener w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych. Współautorka dwóch kursów e-learningowych. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo-Hutniczej.

Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

Prelegent Grzegorz Oleksy

Urszula Podraza

Managerka z ponad 25-letnim doświadczeniem w mediach i zarządzaniu komunikacją, trenerka, wykładowczyni akademicka, partner strategiczny agencji Planet Partners. Doświadczenie dziennikarskie wykorzystuje wspierając firmy, instytucje oraz osoby publiczne w dotarciu do opinii publicznej i budowaniu wizerunku. Zajmuje się doradztwem komunikacyjnym, projektuje i wdraża audyty oraz strategie PR, specjalizuje się w komunikacji kryzysowej.

Przeprowadziła kilkaset szkoleń poświęconych budowaniu wizerunku, kontaktom z mediami, komunikacji kryzysowej. Autorka książki Kryzysowe public relations” oraz publikacji w mediach branżowych.

Prywatnie podróżniczka, miłośniczka książek i właścicielka bogatej kolekcji domowych roślin.

Prelegent Grzegorz Oleksy

Maciej Sowa

Business developer w agencji kreatywnej More Bananas. Pasjonat marketingu internetowego w każdej jego odsłonie. Studiował politologię i filozofię na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od ponad 6 lat zawodowo zajmuje się promocją marek w sieci. Doświadczenie zdobywał w krakowskich agencjach digitalowych, e-commerce i social media oraz współpracując ze startupami.

Prelegent Grzegorz Oleksy

Witold Libera

Dyrektor Strategii agencji reklamowej Opus B. Od 16 lat związany z branżą komunikacji marketingowej. Pracował przy licznych projektach z zakresu strategii komunikacji, marki jak oraz brand&packaging design. Ceni zwarte myśli i zwięzłe zdania, stąd ten krótki biogram.

Prelegent Grzegorz Oleksy

Joanna Schmeltz

Joanna Schmeltz, dyrektor kreatywna w agencji reklamowej Opus B. Absolwentka wydziału komunikacji społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, a także studiów podyplomowych z zakresu e-marketingu. Podczas 13 lat pracy w dziale kreacji tworzyła i współtworzyła wiele kampanii reklamowych, z których część została uhonorowana nagrodami branżowymi, takimi jak Effie i Mixx Awards.

Partnerzy

Logo Akademicki-Inkubator-Przedsiębiorczości
Logo Akademicki-Inkubator-Przedsiębiorczości
Logo Akademicki-Inkubator-Przedsiębiorczości
Logo Narodowe Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS
Logo Centrum-Transferu-Technologii-Politechnia-Krakowska
Logo Centrum-Edukacji-Lotniczej-Krakow-Airport
Logo Akademicki-Inkubator-Przedsiębiorczości
Logo SPP
Logo Aptiv
Logo Przedsiębiorstwo Społeczne Ambasada Kreatywności
Logo SPP
Logo Narodowe Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS
Logo Przedsiębiorstwo Społeczne Ambasada Kreatywności

FACEBOOK

Zobacz nasz profil na portalu Facebook.

YOUTUBE

Sprawdź nasz kanał na portalu YouTube.

KOORDYNATOR MAŁOPOLSKIEGO FESTIWALU INNOWACJI

Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego

Departament Nadzoru Właścicielskiego i Gospodarki

ul. Racławicka 56,
30-017 Kraków

Organizacja

12 63 03 474

Promocja

12 63 03 393

POLITYKA PRYWATNOŚCI

pasek z logotypami unijnymi